TOEWIJDING, SERVICE EN KLANTVRIENDELIJKHEID

De mensen van onze service- en storingsdienst werken onderling zeer nauw samen om zodoende een volledig duidelijk en up-to-date beeld te hebben van onze klanten en hun machines. De buitendienst-service engineers vormen de belangrijkste spelers binnen deze dienst voor wat betreft de ondersteuning ter plaatse. De service engineers worden op hun beurt weer ondersteund door de binnendienst die ook de planning van deze mensen verzorgd en welke het eerste contact heeft met de klant. De binnendienst beoordeelt samen met de klant de urgentie van de melding en stemt hierop het eventuele bezoek af. Veel van de storingsmeldingen kunnen overigens telefonisch opgelost worden.

Alle werknemers van Prins Verpakkingstechniek zijn zich bewust van het feit dat onze klanten de meest belangrijke mensen zijn en dat wij hiervan volledig afhankelijk zijn. Toewijding, service- en klantvriendelijkheid zijn daarom sleutelwoorden die vanaf de selectie van de mensen continu hoog in het vaandel staan. Zonder onze klanten zouden wij niet bestaan.

De service engineers zijn zowel mechanisch als elektrisch opgeleid en zijn te allen tijden mobiel bereikbaar. Afhankelijk van de locatie en urgentie kan de betreffende monteur binnen zeer korte tijd ter plaatse zijn. Dit geldt niet alleen voor de Benelux maar zelfs wereldwijd. Uitgerust met de modernste apparatuur en gereedschappen zorgen zij dat uw machine zo snel mogelijk weer doet waarvoor u deze aangeschaft hebt.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Service & support

Vacature: Servicemonteur

“Een boeiende job voor iemand die in oplossingen denkt en van een afwisselende baan houdt”.

Ben jij de servicemonteur die binnen onze platte organisatie zelfstandige service of periodiek onderhoud aan onze machines op locatie in het binnen- of buitenland uitvoert of machines in de werkplaats in Veenendaal reviseert?

Solliciteer direct